وکیل ملکی
لطفا برای اطلاعات بیشتر و تماس با وکلای داخلی و بین المللی "وکیل من" به وب سایت اصلی مراجعه فرمایید.
تلفن تماس:88401416
پرسش:مراحل تنظیم سند در دفاتر اسناد رسمی چه مراحلی طی میشود؟
پاسخ:
1.احراز هویت.
۲- احراز اهلیت.
۳- احراز اصالت و اعتبار مستندات سند.
۴- احراز انجام مقررات قانونی و انجام مکاتبات لازم و اطمینان از عدم منع قانونی تنظیم سند.
۵- وصول حقالتحریر، حقالثبت و سایر حقوق دولتی.
۶- تنظیم اوراق سند و تایید آن توسط متعاملین.
۷- ثبت سند در دفتر سردفتر و تصدیق مطابقت سند و ثبت دفتر توسط متعاملین.
۸- تایید صحت ثبت و هویت متعاملین با امضای سردفتر ذیل ثبت دفتر و حاشیه سند.
۹-امضای دفتریار و مهر دفترخانه ذیل ثبت دفتر و در حاشیه سند.