گروه وکیل من، تلفن دفتر 88401416 موبایل دفتر 09126008720 و ارسال پیامک شبانه روزی 111 به موبایل دفتر
لطفا برای اطلاعات بیشتر و تماس با وکلای داخلی و بین المللی "وکیل من" به وب سایت اصلی مراجعه فرمایید.
تلفن تماس:88401416
پرسش:ویژگی های وکیل خوب چیست؟برای پیدا کردن وکیل خوب چه کاری میتوانیم انجام دهیم؟
پاسخ به پرسش بهترین دفتر حقوقی: اگر قرار است برای اولین بار به یک وکیل یا مشاور حقوقی مراجعه کنید به اندازه کافی در مورد توانایی های علمی و عملی، حسن شهرت، تعهد ، امانت داری و سایر خصوصیاتی که برای یک وکیل خوب لازم میدانید، تحقیق کنید. دوستان و آشنایان و بستگان شما که قبلاً برای پرونده خود در دادگستری، وکیل داشته و از عملکرد وکیل یا مشاور خود راضی بوده اند، معمولاً مرجع تحقیق خوبی هستند. اگر نمیتوانید از نزدیکان و افراد مورد اعتماد برای معرفی وکیل کمک بگیرید و مجبور هستید به تابلوها و تبلیغات اعتماد کنید از طرفی نگران اصالت هویت وکیل هستید میتوانید با مراجعه به کانون وکلا یا سایت اینترنتی آن، در مورد وکیل موردنظر تحقیق کنید.
وکیل . تلفن دفتر 88401416
گروه وکیل من، تلفن دفتر 88401416 موبایل دفتر 09126008720 و ارسال پیامک شبانه روزی 111 به موبایل دفتر
لطفا برای اطلاعات بیشتر و تماس با وکلای داخلی و بین المللی "وکیل من" به وب سایت اصلی مراجعه فرمایید.
تلفن تماس:88401416
پرسش: معایب قراردادهای سنجشی چیست؟
پاسخ به پرسش تنظیم قراردادها :
1- نرخ های استاندارد که در محاسبه قیمت تمام شده به کارمی روند اغلب به دلیل دیربه روزشدن توسط سازمان مسئول مانند سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور ، ناکاراهستند.
2- استفاده از شاخص های استاندارد ، امکان نشان دادن هزینه های واقعی کارانجام شده را از پیمانکار سلب می کند.
3- گاهی ، شاخص های اموری از قبیل سختی کار ویا سرعت عمل موردنیازازسوی کارفرما را در نظرنمی گیرند .
4- گاهی تغییرات اعمال شده در طرح ها برای تأمین نظرکارفرماوهزینه آن درمحاسبه قیمت نهایی ندیده گرفته می شود .
5- کارفرما مجبوراست برنامه کاری وکارکرد پیمانکاررا مرتب درحین کار بررسی کند.
وکیل . تلفن دفتر 88401416
گروه وکیل من، تلفن دفتر 88401416 موبایل دفتر 09126008720 و ارسال پیامک شبانه روزی 111 به موبایل دفتر
لطفا برای اطلاعات بیشتر و تماس با وکلای داخلی و بین المللی "وکیل من" به وب سایت اصلی مراجعه فرمایید.
تلفن تماس:88401416
پرسش: مهلت درخواست ثبت اظهارنامه دو ماده ۲۷ و ۳۲ تا چه زمانی میباشد؟
پاسخ: از تاریخ انتشار اولین آگهی مذکور در ماده ده تا شصت روز باید متصرفین به عنوان مالکیت و اشخاص مذکور در دو ماده ۲۷ و ۳۲ نسبت به املاک واقع در آن ناحیه به وسیلهی اظهارنامه درخواست ثبت نمایند. ادارهی ثبت مکلف است تا نود روز پس از انتشار اولین آگهی مذکور، صورت کلیهی اشخاصی را که اظهارنامه دادهاند با نوع ملک و شمارهای که از طرف اداره ثبت برای هر ملک معین شده در روزنامهها آگهی نماید و این آگهی تا شصت روز فقط در دو نوبت به فاصلهی سی روز منتشر خواهد شد. مأمور انتشار آگهیها پس از انتشار و الصاق آگهیها باید گواهی انتشار از کدخدای محل یا ژاندارمری یا پاسبان اخذ و تسلیم ادارهی ثبت نماید و در این موارد کدخدا و سایر مأمورین دولتی باید به مأمورین ثبت مساعدت نموده و گواهی لازم رابه مأمور ثبت بدهند
ادامه مطلب وکیل امور ملک
گروه وکیل من، تلفن دفتر 88401416 موبایل دفتر 09126008720 و ارسال پیامک شبانه روزی 111 به موبایل دفتر
لطفا برای اطلاعات بیشتر و تماس با وکلای داخلی و بین المللی "وکیل من" به وب سایت اصلی مراجعه فرمایید.
تلفن تماس:
88401416
پرسش: رسیدگی به اختلافات ثبت اسناد به چه صورت میباشد؟
پاسخ: برای رسیدگی به کلیهی اختلافات و اشتباهات مربوط به امور ثبت اسناد و املاک در مقر هر دادگاه استان، هیأتی به نام هیأت نظارت مرکب از رئیس ثبت استان یا قائممقام او و دو نفر از قضات دادگاه استان به انتخاب وزیر دادگستری تشکیل میشود. هیأت مزبور به کلیهی اختلافات و اشتباهات مربوط به امور ثبتی در حوزهی قضایی استان رسیدگی مینماید.
برای این هیأت یک عضو علیالبدل از قضات دادگستری یا کارمندان ثبت مرکز استان از طرف وزیر دادگستری تعیین خواهد شد.
ادامه مطلب وکیل دعااوی ملکی
گروه وکیل من، تلفن دفتر 88401416 موبایل دفتر 09126008720 و ارسال پیامک شبانه روزی 111 به موبایل دفتر
لطفا برای اطلاعات بیشتر و تماس با وکلای داخلی و بین المللی "وکیل من" به وب سایت اصلی مراجعه فرمایید.
تلفن تماس:88401416
پرسش:دفتر اسناد رسمی چگونه جایی است؟
پاسخ:دفتر اسناد رسمی (یا دفترخانه یا محضر) نهاد مدنی وابسته به قوه قضائیه ایران برای تنظیم و ثبت رسمی اسناد است که بصورت مستقل و بدون وابستگی مالی به حاکمیت سیاسی اداره میشود. دفتر اسناد رسمی بعنوان یک مرکز حقوقی و مدنی رابط حاکمیت و شهروندان است، مهم ترین کار این نهاد تامین و تضمین امنیت حقوقی و اقتصادی جامعهاست. سردفتر در راس این نهاد شخصاً دارای مسئولیتی مستقل از دولت و قوای حاکم بوده و با تنظیم دقیق اسناد نقش حساسی در جلوگیری از وقوع نزاعهای بی مورد و کاهش مراجعات مردم به محاکم دادگستری دارد. کمک به تامین بهداشت حقوقی جامعه، از طریق تثبیت مالکیت شهروندان بر اموال و دارائیهای خود و رسمیت بخشیدن به عقود و تعهدات و وصول برخی درآمدهای دولت از دیگر کارهای این نهاد است
ادامه مطلب مشاور حقوقی ملک